Co o jakości obsługi klientów w Aviva mówi Gazeta Bankowa?

crown-377903_1280

Pod koniec 2014 roku Gazeta Bankowa zorganizowała ranking firm ubezpieczeniowych. Jako kryterium były brane pod uwagę informacje od ubezpieczycieli oraz Rzecznika Ubezpieczonych. Oceniana była jakość obsługi klientów, likwidacja szkód oraz liczna skarg zgłaszanych przez klientów.

Pierwsze miejsce w rankingu Przyjazna Firma Ubezpieczeniowa 2014 w kategorii ubezpieczeń na życie zajęła…Aviva!

Po pierwsze: ludzie!

Prezes grupy Aviva, Adam Uszpolewicz, komentując to wydarzenie, docenił pracę doradców i pracowników Aviva, ich zaangażowanie, motywację, a także styl zarządzania sobą który przekłada się na satysfakcję klienta i rekomendacje znajomym.

Po drugie: szybkość!

Drugim elementem wpływającym na zadowolenie klientów, jest szybka wypłata świadczeń. Średni czas wypłaty świadczenia od momentu otrzymania decyzji to 6-7 dni. W przypadku niektórych umów jest to nawet 1 dzień!

Po trzecie: technologia!

Dostęp do informacji o swojej polisie w ramach iKonta został doceniony przez naszych klientów, jak również możliwość zgłoszenia roszczenia przez telefon lub internet.

Po czwarte” zadowolenie!

O wysokim zadowoleniu klientów świadczy niewielka liczba skarg klientów do Rzecznika Ubezpieczonych i Komisji Nadzoru Finansowego w stosunku do udziału formy w rynku, a także znikoma liczba spraw sądowych.

Po piąte: powtarzalność!

W 2012 roku Aviva również byłą zwycięzcą rankingu wśród ubezpieczycieli na życie. W roku 2013 zajęła drugie miejsce.


Jeśli chcesz się przekonać jakie są standardy pracy doradców Aviva – zapraszam na spotkanie!

Opublikowano w:

Aleksandra Krajnik

Doradztwo ubezpieczeniowe to moja pasja. Jako agent pracuję od 2014 roku i zabezpieczam życie i zdrowie setek osób. Polisa to doskonałe narzędzie pod warunkiem, że kwestie prawne są poukładane - współpracuję więc z prawnikami, księgowymi, doradcami sukcesyjnymi. Otaczam klientów kompleksową opieką.